Obserwatorzy

czwartek, 18 lutego 2016

Tesori d'Oriente Muschio Bianco - Białe piżmo

Po trzech godzinach snu, postanowiłam zrobić sobie mocną czarną aby dotrwać jeszcze parę godzin do końca dnia.W tym miesiącu jako zdecydowana zwolenniczka i uczestniczka teamu Rock Glam Princess, czyli teamu Laury wspierającego się na insta, pod #teamrgp postawiłam sobie wysokie loty.Stałe posiłki, codzienne ćwiczenia, zdrowsze odżywianie, brak kawy, brak cukru nawet do herbaty i brak słodyczy, dodatkowo codziennie rano postanowiłam wypijać sok z cytrynki lub pokrzywę o której więcej możecie poczytać tu: pokrzywa suplement diety ekamedica.
Mały bonusik dla Was to coraz więcej postów dzięki kochanej Zuzy i o wiele więcej snapów, jeśli posiadacie snapchat zapraszam, możecie mnie znaleźć jako: margaritka_blog    tak tak przez jedno a na końcu, nie ma co się rozkrzykiwać ;) niestety są takie dni jak dzisiejszy, gdy człowiek po 3 godzinach snu ledwo jest się w stanie z łóżka zwlec i wtedy kawa jest jedynym słusznym płynem na dzień dobry i dobranoc.
Chciałam Wam również napisać o jednym z moich zapachów Tesori d'Oriente.

Tesori d'Oriente Muschio Bianco (EDT) :
Muschio Bianco posiadają intensywnie piżmowy, ambrowy i harmonijny zapach.
Aromatyczna woda produkcji włoskiej stworzona została na bazie najwyższej jakości, wyselekcjonowanych esencji.
Zapach jest subtelny i długotrwały, a zarazem kuszący, bardzo ładnie rozwijający się na skórze.
Zwraca męską uwagę - działa jak afrodyzjak.



Cena : 20,50 zł saluti.pl
Moja opinia :
Zapach piżma w perfumach uwielbiam, dlatego też chciałam wypróbować właśnie zapach Muschio Bianco. Dodatkowo producent postanowił zmieszać ambrę, połączenie więc wydawało mi się bardzo ciekawe, tym bardziej, że wiem iż produkty Tesori d'Oriente charakteryzują się intensywnym i długotrwałym zapachem, w każdej buteleczce Tesori drzemie ogromna moc i ogromna dawka zapachu. Muschio Bianco jest ponoć dobrym afrodyzjakiem, mojemu mężowi zapach się podobał, jeśli o mnie chodzi dla kobiet afrodyzjakiem są średnim, dla mnie pachną po prostu jak pranie :)
Jednak jak świeże pranie, czuć mocno mydliny, jest słodki, relaksujący, uwielbiam się nimi psikać wieczorem świetnie relaksują, wręcz otulają zapachem.
Są to perfumy do których trzeba się przyzwyczaić.
Na początku mogą być duszące i zdecydowanie za słodkie, są jak kwiat, trzeba do nich dojrzeć.
Do wielu rzeczy w życiu musimy dojrzeć, do tych perfum albo już dojrzeliśmy albo dopiero wszystko przed nami. A droga jest na prawdę obłędnie słodka i zmysłowa, można się w tym zapachu zakochać. Ja już tak uczyniłam, spełnia się o wiele lepiej zimą i szczególnie polecałabym je na wieczór, ten zapach ma w sobie taką zmysłowość, taką nutkę czegoś pociągającego, a zarazem uspokajającego, zapach mydła jest jednak wyczuwający, tylko jest to taka świeżość mydła.

Moja ocena: 5/6

Które zapachy od Tesori lubicie najbardziej ? Jest jakiś który powinien mnie skusić równie mocno ?
XoXo Wasza Gonia 

3 komentarze:

  1. Jest to mój ulubiony i najukochańszy zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo afrodyzjak? pachnie słodko kwiatowo? mnie by się na pewno ten zapach spodobał. ja piję rano tylko jedną kawę ale w kubku 500 ml.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuje go na swoją chciejolistę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...