Obserwatorzy

niedziela, 7 lutego 2016

Witaj w moim świecie przyjacielu :)

Kochani wprawdzie narodowy dzień przyjaciela wypada dokładnie 9 czerwca, oprócz niego w pierwszą niedzielę sierpnia obchodzimy dzień przyjaźni.
Z okazji 12 urodzin Facebooka, portal społecznościowy celebrował dzień przyjaciela również 4 lutego tego roku. Mój post miał się ukazać 5, w dzień urodzin osoby bliskiej mojemu sercu - mojej przyjaciółki. Jednak z powodu przybywania w szpitalu wszystko się troszeczkę opóźniło.
Dziś post dla mnie szczególny, ponieważ przypominający cudowne chwile, wspaniałe niezapomniane momenty z moimi przyjaciółmi, dziś bardzo ale to bardzo mocno chce Wam podziękować, za to, że Was mam. Dziękuję, że mnie wspieracie, że niekiedy każdą głupotę odradzicie a jakbym nie posłuchała bez namysłu wchodzicie w coś razem ze mną :) dziękuję za pomysłowość, która niekiedy zmarłego potrafiłaby rozśmieszyć, za cierpliwość, i za ciągłe czekanie na takiego spóźniacza jak ja :)
Kocham Was :***********
Wiele przyjaźni rodzi się lata, wiele po latach okazuje się, że przyjaźnią nie było.
Tym bardziej cieszę się, że mam przy sobie tylu wspaniałych i wyjątkowych osób.
Którzy zawsze znajdą dla mnie chwilę i którzy tak naprawdę są jak rodzina.
Zawsze wychodzę z założenia, że należy traktować kogoś tak jak samemu pragnie się być traktowanym, dlatego moi przyjaciele choć nie połączeni z nami żadną więzią krwi, są dla mnie szczególni.
Niekiedy możemy się nie widzieć długo, ale i tak zawsze dla siebie jesteśmy niezastąpieni.


Bo przyjaciel to członek rodziny którego sam sobie wybrałeś.

Z przyjacielem zawsze najlepiej się tańczy.
 Z przyjacielem świętujecie każdy przebiegnięty km. ;)
 Z przyjaciółmi cudowne są każde chwile.
 Z przyjacielem jest raźniej nawet nocą.
 Bo przyjaciel może być członkiem Twojego drzewa genealogicznego.
 Bo przyjaciel to najlepsze siostry.
 Niekiedy najważniejszym przyjacielem okazuje się Twoja druga połówka :*






XoXo Wasza Gonia 

6 komentarzy:

  1. Przyjaciele są bardzo ważni w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak. Zgadzam się w 100%. Dla mnie przyjaciel to już rodzina i naprawdę bliska osoba. Cieszę się, że mam sprawdzoną, bliską osobę obok siebie. Każdemu tego życzę ;)
    Pauuls

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjaciele to bardzo ważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia :) Mam kilku zaufanych przyjaciół :) Oby na dobre i na złe.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...