Obserwatorzy

poniedziałek, 1 lutego 2016

Twój dziennik. 12 nowych lekcji i myśli na każdy dzień. Regina Brett.

Witam ciepło w mniej już chłodnym lutym :)
Styczeń był dla mnie miesiącem trudnych, niekiedy smutnych zmian, wiem jednak, że każda zmiana wychodzi nam na lepsze. I nie ma co trzymać się czegoś co nam nie służy.
Postanowiłam więc, że luty będzie miesiącem radości.
Ogłaszam również, że postanowiłam podjąć wyzwanie Zuzy www.zu-makeup.pl i codziennie przez cały miesiąc luty pisać dla Was posty, posty będą ukazywały się z rana o godz.9 abyście miały możliwość co nieco poczytać przy dobrej kawie czy herbacie.
Miesiąc luty będzie również miesiącem konkretnego przejścia na zdrowe odżywianie, chce po prostu sprawdzić jak mój organizm zareaguje na moje nowe pomysły.
Tak więc do dzieła i do przodu, mam nadzieję, że może któraś z Was również do codziennego pisania się dołączy. Zapraszam również na wszystkie moje społecznościowe odnośniki, tam jestem codziennie i macie wszystko na bieżąco :
Snapchat: margaritka_blog


Twój dziennik 12 nowych lekcji i myśli na każdy dzień
 Regina Brett, wydawnictwo Insignis :

Amerykańska dziennikarka Regina Brett jest autorką bestsellerów "Bóg nigdy nie mruga" oraz "Jesteś Cudem". Jej pełne ciepła felietony - lekcje stały się źródłem nadziei i wsparciem dla czytelników z całego świata, pomagając im wyjść z życiowych zakrętów i inspirując do zmian na lepsze.
Wielu z nich chciało, aby komentarze i spostrzeżenia autorki towarzyszyły im na co dzień, skłaniając do refleksji w codziennym pędzie. Tak powstał osobisty dziennik i uniwersalny kalendarz, zawierający sentencje Reginy Brett na każdy dzień oraz nową lekcję na każdy miesiąc.


Cena: 19,99zł empik
Kalendarz/dziennik służy nam na 5 lat od 2016 do 2020 :)
Każdy dzień jest opatrzony jakąś sentencją lub miejscem na nasze rysunki czy sentencje.
Pomiędzy miesiącami możemy zaleźć małe, aczkolwiek rzeczowe wpisy od autorki.
Każdy miesiąc ma swoją szatę graficzną.
I każdy jest dobrze oznaczony.
Maj jest w kratę.
Czerwiec w piękne linio-fale.
I piękne rysunki.
Lipiec miesiącem moich urodzin.
Sierpień w kropki.
Jest oczywiście również miejsce na notatki.

Moja opinia :
Mi książka Reginy Brett zdecydowanie przypadła do gustu i choć nie czytałam wcześniejszych a jako pierwszą postanowiłam kupić tą w formie dziennika, to nie żałuję wręcz przeciwnie, mam swój całoroczny motywator, mam miejsce do spisywania różnych zadań czy myśli i co ważne kalendarz, aby nie zapomnieć o ważnych dla mnie datach czy urodzinach bliskich mi osób.
W tym roku za zadanie biorę sobie przeczytanie wszystkich trzech jej pozostałych książek.
I będę czytała póki mam możliwość pójścia do polskiej księgarni i bezproblemowego wyboru najnowszych bestsellerów. Potem pozostaną mi już te angielskie.

Moja ocena : 6+/6

XoXo Wasza Gonia 

3 komentarze:

  1. Kiedyś będą w EMPIKU - przeglądałam ten DZIENNIK - choć sama zrezygnowałam z jego zakupu - nie zmieniłam zdania,że jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też biorę udział w wyzwaniu Zu, oby udało się je ukończyć z pełną satysfakcją.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...