Obserwatorzy

poniedziałek, 29 lutego 2016

Olejek do ciała Cien pineapple coconut - płyn do kąpieli

Olejki do ciała kocham już od dawna, gdy zobaczyłam ostatnio w lidlu olejek który wyszedł tylko od nich czyli Cienia o rajskim, wakacyjnym i jakże błogo brzmiącym pineapple coconut wziełam bez zastanowienia tym bardziej że kosztował niewiele jakieś 3-4 zł max.

Olejek do ciała Cien pineapple coconut  (płyn do kąpieli) :
Relaksujący płyn do kąpieli o zapachu ananasa i orzecha kokosowego.
Produkt przebadany dermatologicznie.
pH neutralne dla skóry.

Cena : 3-4 zł/500ml.


Moja opinia :
Za dużo o olejku na samym opakowaniu napisane nie jest.
Informacji o nim w internecie również nie znalazłam, nie wiem czy to może jakaś nowość.
Ja widzę go po raz pierwszy.
Butla jest na prawdę mega jak za tak niską cenę.
Nie wygląda jednak na piorunująco drogi produkt.
Skład jest krótki choć oczywiście za tą cenę cieszę się, że nie jest aż tak źle.
Co do olejku bardzo dobrze się go rozprowadza, lekko się pieni ale nie pozostawia tłustej skóry co dla mnie jest super.
Jest lekki i pozostawia delikatny zapach kokosu zmieszanego z ananasem i sama nie wiem który bardziej jest wyczuwalny.
Dodatkowo jest bardzo wydajny, co akurat mnie mało cieszy bo w miesiąc mam zużyć parę płynów do kąpieli aby ich już nie zabierać przy przeprowadzce.

Moja ocena : 4/6

Ciekawa jestem czy Wy również już się na niego natkneliście ?

Wczorajszy dzień spędziłam bardzo miło, nikt nie rozumie się tak jak kobiety.
XoXo Wasza Gonia 

7 komentarzy:

  1. Nie widziałam go nigdy
    ale chętnie bym go wypróbowała
    POZDRAWIAM MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ja go nie miałam ale na pewno byłabym zadowolona z zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miła chęcią przetestowałabym ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam go nigdy :/
    Klikniesz w rzeczy w najnowszym poście ?
    Z góry dziękuje:)

    magicworldpirncesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wieki nie byłam w Lidlu, ale może jak będę to się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy wcześniej go nie widziałam, ale uwielbiam wszystko, co kokosowe, więc chętnie bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...