Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lutego 2016

Dorota Gąsiorowska "Obietnica Łucji"



Życie pełne jest nieprzewidzianych zbiegów okoliczności.
Uciekając przed swoją przeszłością Łucja przypadkowo trafia do Różanego Gaju - uroczego miasteczka ze starym zniszczonym pałacem. Przypadek sprawia, że zaprzyjaźnia się z młodą, ciężko chorą kobietą i składa jej niezwykłą obietnicę: ma odnaleźć ojca jej córeczki.
Kiedy w zaskakujących okolicznościach poznaje genialnego muzyka i jego zimną, bezduszną partnerkę Adelę, zaczyna dostrzegać, że przypadki odgrywają w jej życiu coraz ważniejszą rolę.
A może to wcale nie są zbiegi okoliczności ?
"Obietnica Łucji" to wzruszająca opowieść o nadziei i prawdzie.
Historia o przeznaczeniu, które zawsze chodzi swoimi ścieżkami.

Cena: 26,18 zł www.znak.com.pl
Każdy rozdział ma swój tytuł doskonale podsumowujący dany fragment :
E-book możecie znaleźć na woblink.com

Moja opinia :
Dorota Gąsiorowska swoją zadebiutowała w świecie literatury dość niedawno bo w 2014 roku, tą właśnie książką. Od razu zyskując poparcie i przychylne komentarze nie tylko czytelników, ale również krytyków.
Książka ma bardzo ciekawą, zaskakującą fabułę.
Pozytywny, ciepły przekaz powoduje, że sami pragniemy choć na jeden dzień przenieść się do Różanego Gaju i zobaczyć różany ogród.
Książka o miłości, o przeznaczeniu, o przemijającym czasie.
Zdecydowanie daje do myślenia, jeśli chodzi o przepływający czas, o nie marnowanie żadnej z chwil.
O staraniu się i walce o miłość, bo niekiedy możemy odpuścić a po latach okazuje się że zupełnie niepotrzebnie.
Jedna z lepiej napisanych książek jakie miałam okazję przeczytać naszych krajowych autorów.
Nie wiem jak pięknie Pani Dorota musi mieć pod Krakowem gdzie mieszka, ale wyobrażam sobie, że jest tam jak w niebie, takiego ciepła, takiej duszy nie zdobywa się przez złe doświadczenia.
Każda chwila jest budująca, a do książki ma się ochotę wracać i wracać.
Początek jest takim przepłakanym fragmentem, bo faktycznie nic pozytywnie się nie łączy.
Nie jesteśmy w tej książce przewidzieć prawie nic i do ostatniego fragmentu potrafi zaskakiwać obrotem wątków.
Będę do niej wracała niejednokrotnie.
To jest jedna z tych książek które nie tylko poleciłabym każdemu, ale również i po przeczytaniu nie pozbyła się z mojej biblioteczki.

Moja ocena : 6+/6

Czytaliście może Obieticę Łucji ?
Dorota Gąsiorowska wydała już kolejną część opowiadań Łucji: "Marzenie Łucji"
sama jestem jej ciekawa i mam nadzieję, że gdy nadrobię zaległości tych książek które mam przeczytam jeszcze raz Obieticę Łucji a po niej Marzenie.

Dziękuję również księgarni  www.znak.com.pl
od której książkę otrzymałam na Blogerskim dniu kobiet w Starachowicach.
XoXo Wasza Gonia 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...