Obserwatorzy

środa, 3 lutego 2016

Carmex Pomegranate - intensywnie nawilżający, owocowo słodki balsam do ust - recenzja

Dziś chciałam napisać Wam o moim ostatnim ulubieńcu, czyli słodkim balsamie do ust od Carma Laboratories - znanym chyba wszystkim Carmexie.


Intensywnie nawilżająca formuła Carmex zapewnia doskonałe nawilżenie i sprawia. że nawet najbardziej wysuszone usta ponownie staną się gładkie i zmysłowo delikatne. Łagodzi. Nawilża. Chroni. 



Skład: Petrolatum, Lanolin, Euphoriba Cerifera Cera, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Ozokerite, Benzophenone-3, Parfum, Paraffin, Cera Alba, Theobroma Cacao Seed Butter, Cetyl Esters, Limnanthes Alba Seed Oil, Camphor, Izoprophyl Myristate, Caprylic/Carpic Trigliceride, PPG-3 Benzyl Ether Myristate, Benzyl Benzoate, Ethyl Vanilin, Vanilin, Benzyl Alcohol, Salicylic Acid, Linalool, Benzyl Cinnamate, Limonene, Geraniol.

Cena: 10zł / 4,25g.

Moja opinia :
Carmex znany mi jest już od dawna, pierwszym produktem jaki miałam możliwość użyć był balsam w takiej małej tubce o smaku truskawkowym.
Jednym słowem był okropny i byłam pewna, że więcej do produktów tej marki nie wrócę.
Na pewno nie wydałabym na nie ani złotówki, bo zwyczajnie byłoby mi szkoda.
Dwa lata później miałam możliwość otrzymania Carmexu o którym dziś chce Wam powiedzieć, był w sztyfcie co nie bardzo mi jakoś odpowiadało, ale bardziej z chwilowego braku innego nawilżacza do spierzchniętych ust pod ręką znalazłam wersje pomegranate.
To była miłość od pierwszego użycia ;)
Cudownie się rozprowadza na ustach, idealnie nawilża, chroni na długo, co więcej bardzo dobrze regeneruje i do tego ma na dokładkę pyszny owocowy zapach i słodki smak.
Wprost mogę się w nim rozpływać, jest jak masełko i ratunek na chłodniejsze dni.
Lepszego muszę przyznać nie znalazłam.
Nie wiem czy się skuszę na inne wersje Carmexu w sztyfcie, bo ten znalazłam i moim zdaniem jest idealny, a ja nadal mam w pamięci ten balsam truskawkowy na który nie chciałabym trafić.
Więc raczej zostanę przy tym, jest za dobry aby z niego zrezygnować.

Moja ocena : 6/6

XoXo Wasza Gonia 

6 komentarzy:

  1. Musze go wyprobowac. Bo skusilas mnie recenzja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Carmex kojarzy mi się z pieczeniem ust po nałożeniu,
    także nie sięgam już w jego stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tej wersji jeszcze nie miałam i nie widziałam takiego carmexa, muszę go wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że jesteś zadowolona z tej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się poznać z tą wersją ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam Carmex w słoiczku i od lat jestem mu wierna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...