Obserwatorzy

wtorek, 16 lutego 2016

Sałatka z ryżem - przepis

Witajcie kochani :)trochę mnie nie było, jako mama perfekcyjna lubię mieć wszystko na miejscu, a ogarnianie wielu rzeczy po prostu zajmuje ogrom czasu. Na całe szczęście w przychodni byliśmy tylko w tamtym tygodniu, i mimo że mało czasu spędzaliśmy w domu nikt wszelakich wirusów nie złapał, być może jest to zasługa wszystkich naturalnych dodatków jakie wprowadziłam, popijamy codziennie acerole i pokrzywę, dodatkowo letnia woda z cytryną i chyba dajemy radę.
Dlatego wieczorem chce nadrobić zaległości i jeśli tylko mogę nadrobić te niedociągnięcia.
Teraz zapraszam więc Was na moją ulubioną sałatkę z ryżem, z dużą ilością warzyw i dobrym kurczakiem, a wieczorem na recenzję książki.


Składniki :
- jeden ogórek
- dwa małe pomidory
- torebka ryżu lub 100g.sypkiego
- pierś z kurczaka
- puszka kukurydzy
- 4 jajka ugotowane na twardo
- jedna mała cebula
- szczypiorek
- majonez
- olej kokosowy do smażenia kurczaka
przyprawy: sól, pieprz, czosnek sypki, zioła prowansalskie, panierka klasyczna do kurczaka

Kurczaka kroimy i mieszamy w panierce klasycznej.
Smażymy kurczaka w oleju kokosowym.
Na piękny złoty kolor :)
Gotujemy ryż, ja najbardziej lubię jaśminowy, ale ryż już w zależności od upodobań.
Można go zastąpić kaszą, ale wiadomo smak będzie inny.
W czasie gotowania ryżu i studzenia kurczaka biorę się za przygotowanie pozostałych składników.
Kroimy wszystko w kostkę.
Dodajemy kukurydzę.
Dodajemy kurczaka, ryż, majonez i przyprawy.
Wszystko mieszamy i wkładamy przynajmniej na 1h.-2h. do lodówki aby składniki się zaprzyjaźniły :)
Całość posypuję serem fetą pokrojonym w kostkę i obsypuję według uznania,
polecam siemię lniane, nasiona chia i sezam.
Całość smakuje wybornie - polecam !
Smacznego !
XoXo Wasza Gonia 

3 komentarze:

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...