Obserwatorzy

środa, 17 lutego 2016

Red Lipstick Monster - Tajniki makijażu - Ewa Grzelakowska-Kostoglu

Książki od wielu lat są jedną z moich większych miłości.
Nigdy nie lubiłam książek wypożyczać, zawsze je kupuję.
Uwielbiam świeży zapach druku, jednak każdy zakup książki jest przemyślany aby później niepotrzebnie nie zbierała kurzu na półce.
Książek o tematyce kosmetycznej nie mam wiele, ale każda jest przydana i są to te z książek które chętnie poleciłabym innym.
Dziś więc na tapetę biorę książkę Ewy Grzelakowskiej-Kostoglu, szerszemu gronu znanej polskiej youtuberki Red Lipstick Monster.


Ewe oglądam już od wielu lat, pamiętam jak zaciekawiła mnie Jej osobowość.
Jest bardzo żywiołowa, pewna siebie, piękna, spontaniczna a przede wszystkim posiada łatwość dzielenia się wiedzą w sposób prosty do zapamiętania i jednocześnie ciekawy i szybki.
Ewę każdego miesiąca ogląda ponad pół miliona internautek, to nie jest przypadek że wydała tak dobrą i profesjonalną książkę.
Wiem o makijażu wiele, o wiele bardziej w teorii niż w praktyce, jednak Ewa potrafiła również mnie zaciekawić swoim pierwszym dzieckiem - swoją książką.
Taki maniak makijażu jak ja znalazł w niej nie tylko wiedzę, ale pięknie dopracowane zdjęcia,
wszystko to co każdy kto zaczyna makijaż powinien szybko i bezproblemowo przyswoić.
Większość rzeczy była mi znana, jednak nadal mam problem z banalną kreską :)
Znaczy u kogoś jeszcze robię, jeśli chodzi o siebie, to akurat mam szczęście w nieszczęściu, 
z jednej strony mam tak idealny kształt oka że po prostu jej nie potrzebuje, z drugiej wadę wzroku która niestety będzie musiała być leczona operacyjnie jeśli w ogóle będzie to możliwe, i wykonanie kreski jest dla mnie na prawdę wyczynem godnym medalu, tylko niestety i tak na jednym i drugim oku wychodzi ogromna różnica, tym bardziej więc podoba mi się pomysł Ewy "Twoje makijażowe cele i problemy" nie wiem czy się wziąć za ten problem bo kresek nie lubię przynajmniej u siebie mi się nie podobają, ale też ograniczana w niczym być nie lubię, sądzę więc że muszę nad tym fantem popracować.

Potworki są cudne !
Historia Ewy.
Zdecydowanie o mnie - pędzli nigdy dość.
Jeden z moich ulubionych działów.
Pędzle moja miłość !
Jeden z lepszych pomysłów - genialny.
Pielęgnacja to podstawa.
Zdjęcia są na prawdę genialne.
Odcienie.
Jedna z moich ulubionych stron, tak piękna, tak barwna, tak niezwykła.
Kreski :)
I coś czego nie spotkałam w żadnych innych książkach - makijaż a okulary.
Usta, dobra korekta, dobre podkreślenie to podstawa.
W książce znajdziecie o wiele więcej ciekawych działów i cudownych zdjęć.
Książkę polecam Wam z całego serducha.
XoXo Wasza Gonia 

2 komentarze:

  1. lubię kanał Red Lipstick Monster. noszę okulary więc dział o którym wspomniałaś mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Ewę! Kibicuję jej już od kilku lat! :) Ma świetny charakter, a książka przyda się każdemu.
    pauuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...