Obserwatorzy

piątek, 26 lutego 2016

Profesjonalny klej do rzęs Ardell DUO

Dobry wieczór :)
piątek często nazywany lenistwa początkiem, u mnie będzie do pracowity weekend, pora się pakować i zapakować to co potrzebne nam aktualnie nie jest. Zrobić dokładną segregację rzeczy potrzebnych i tych do oddania w inne dobre ręce, a jest tego na prawdę sporo, sama się nie spodziewałam, że człowiek przez ponad 20 lat życia może zebrać tyle rzeczy, szczególnie z moją miłością do wyrzucania i wydawania wszystkiego co AKTUALNIE wydaje mi się niepotrzebne.
Ale trzeba stawić czoło zebranym kartonom. Muszę przyznać, że przyjaciół mam cudownych.
Parę dni i z początkowego braku kartonów do przeprowadzki mam ich mnóstwo.
Dziś jednak nie o przeprowadce miało być, bo na ten temat jeszcze czas przyjdzie, a o moim ulubionym kleju do sztucznych rzęs, czy kępek - DUO Adhesive :







Profesjonalny klej DUO idealnie przymocuje do powieki rzęsy lub kępki. Gwarantuje, że zaaplikowane rzęsy utrzymają się na powiece przez cały dzień. Odrobinę kleju należy nanieść na nadgarstek lub w inne dogodne miejsce, zaaplikować na rzęsy i przyłożyć starannie do powieki. Klej zapewnia trwałość i komfort zastosowania. Produkt szybko wysycha i nie pozostawia żadnych widocznych śladów na powiece. Klej w kolorze białym, który po wyschnięciu (utlenieniu się) staje się przeźroczysty, tym samym również niewidoczny.

Cena : 27,90 zł / 7g. mintishop.pl

Moja opinia :
Jeden z lepszych klej do rzęs dostępny na polskim rynku i na polską kieszeń.
Cena względem jakości jest na prawdę niewielka.
Ardell Duo jest moim zdaniem najlepszy z najlepszych.
Łatwy w aplikacji, dobrze skleja rzęsy, dobrze się utrzymują, po utlenieniu jest niewidoczny,
nie podrażnia oczu, bardzo łatwo można go usunąć z plusem dla rzęs które później po oderwaniu resztek kleju możemy wykorzystywać wielokrotnie.
Dodatkowo jest bardzo wydajny i ważny 24 miesiące od otwarcia.
Szczerze polecam.

Moja ocena : 6/6

Wczoraj byłam również u mojej niezastąpionej fryzjerki,
aktualnie ściełam jakieś 30cm :)
Zaszalałam, ale dobrze mi tak.
XoXo Wasza Gonia 

5 komentarzy:

  1. Mam go.:d
    Używam i uzywać nie przestanę.:)
    Chociaż początkowo ciężko mi się z nim pracowało.

    OdpowiedzUsuń
  2. ma obecnie przedłużone rzęsy przez stylistkę ale planuję robić to samodzielnie w przyszłości właśnie za pomocą tego kleju bo jest kultowy i gotowych na taśmie rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ten klej bardzo lubię i nie zamienię go już na żaden inny :) Włosy świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamierzam go kupić. Posiadam sztuczne rzęsy od zeszłego roku. Nie miałam jeszcze okazji ich przykleić. Troszkę się obawiam czy sobie poradzę. Mam nadzieje, że tak ;p Dobrze, że jest na mintishop bo ostatnio wyczytałam na którymś z blogów, że jest trudno dostępny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :) proszę nie zostawiajcie reklam, czy komentarzy typu obs.za obs. działa to zdecydowanie odwrotnie od zamierzonego celu ! Jeśli podoba Ci się mój blog i postanowisz pozostawić komentarz pod postem,lub zaobserwować mojego bloga,będzie mi bardzo miło i możecie być pewni,że się odwdzięczę.

Nie zgadzam się na kopiowanie zdjęć,wpisów lub też fragmentów moich postów.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...